małgorzata jucha o mnie

Mam na imię Małgorzata. Pomagam małym i średnim praktykom stomatologicznym odkryć potęgę marketingu internetowego. Biznes stomatologiczny to coś, co naprawdę lubię.

Tworzę strategie promocji gabinetów stomatologicznych, dzięki którym stają się one uporządkowanymi i sprawnie funkcjonującymi biznesami. 


Uczę, jak efektywnie wykorzystać marketing internetowy w gabinetach dentystycznych, nawet kiedy początkowo dysponujesz niewielkim budżetem. A wszystko to zgodnie z ustawą o zakazie reklamowania się lekarzy.


Z biznesem stomatologicznym związana jestem od 2014 roku. Uwierz mi – zjadłam na nim zęby 😉 Codziennie obserwuję pracę mniejszych i większych gabinetów. Widzę, jak wielu dentystów jest rozdartych – chcą jak najwięcej czasu poświęcić swoim pacjentom, więc nie mają go już, aby skupić się na działaniach marketingowych i sprzedażowych. Inni działają ad hoc, bez dobrego planu, nie wykorzystują w pełni możliwości, jakie oferuje nowoczesny marketing.


Uważam, że dobry plan działania jest podstawą każdego dobrze prosperującego biznesu stomatologicznego.


Nie wierzysz? Sprawdźmy to!

biznes stomatologiczny zdjęcie małgorzata jucha

Mam na imię Małgorzata. Pomagam małym i średnim praktykom stomatologicznym odkryć potęgę marketingu internetowego. Biznes stomatologiczny to coś, co naprawdę lubię.

Tworzę strategie promocji gabinetów stomatologicznych, dzięki którym stają się one uporządkowanymi i dobrze funkcjonującymi biznesami.

 

Uczę, jak efektywnie wykorzystać marketing internetowy w gabinetach dentystycznych, nawet kiedy początkowo dysponujesz niewielkim budżetem. A wszystko to zgodnie z ustawą o zakazie reklamowania się lekarzy.

 

Z biznesem stomatologicznym związana jestem od 2014 roku. Uwierz mi – zjadłam na nim zęby 😉 Codziennie obserwuję pracę mniejszych i większych gabinetów. Widzę, jak wielu dentystów jest rozdartych – chcą jak najwięcej czasu poświęcić swoim pacjentom, więc nie mają go już, aby skupić się na działaniach marketingowych i sprzedażowych. Inni działają ad hoc, bez dobrego planu, nie wykorzystują w pełni możliwości, jakie oferuje nowoczesny marketing.

 

Uważam, że dobry plan działania jest podstawą każdego dobrze prosperującego biznesu stomatologicznego.

 

Nie wierzysz? Sprawdźmy to!